Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 25 Aprilie 2011

Dedicatie

Astazi este o zi importanta, o zi in care cineva este mai batran. Este vorba despre o persoana care scoate rabdarea celui mai calm  om de pe Terra dar in acelasi timp este o buna  prietena (atunci cand reuseste in cele din urma sa ajunga).

Am cunoscut-o (da este vorba despre o tipa) in urma cu 3 ani de revelion la munte,  Cabana Sambata de Sus in Fagaras.  Inca din prima zi, la Gara e Nord toti eram in fata garii numai ea nu. Nu o cunosteam, nu o vazusem niciodata, nu stiam ce ii poate pielea. 🙂

In cele din urma inainte de a pleca trenul, am mai cumparat mancare si bautura pentru drum, a venit si ea si ne-am urcat cu totii in tren. Am mers toata noaptea iar la 06:00 eram intr-o halta numita UCEA unde nu eram decat noi si o pisica fericita ca am aparut noi si o vom lua in brate sa ne incalzim unii pe altii.

Ajunsi spre dupa-amiaza la cabana Sambata obositi ne-m pus pe vin fiert si cantat pentru a ne incalzi dupa ce urcasem cca 3 ore orin padure pe marginea apei, zapada s.a.m.d.  Mai multe  povestiri in amanunt despre aceasta excursie gasiti pe Sindromulgoaga.ro .

Si tot din blogul mentionat mai sus probabil ati aflat si numele tipei  a carei zi de nastere este astazi.

De atunci am mai mers si revelionul urmator tot in Sibiu dar mai organizat si nu a fost acelsi lucru cu ce a fost atunci.

Au mai urmat si alte iesiri cu Lavinia, la care evident a ajuns dupa 2-3 ore de la ora stabilita. Da, aici vroiam sa ajung si sa ii urez Laviniei un mare LA MULTI ANI sa fie fericita, iubita, santoasa si sa incerce macar chiar daca nu ii va reusi sa numai dea tzepe macar la oamenii care tin la ea.

La Multi Ani fericiti Lavinia si acum urmeaza dedicatia mea speciala in exclusivitate pe ast’ blog:

Pentru ca stiu cum te-ai dus  rock you  like a Hurricane in Bulgaria anul trecut sa ii vezi pe cei de la Scorpions, si bulgarii anulasera concertul.

Sper ca pe 09 iunie 2011 sa nu imi mai dai tzeapa si sa te vad la concert.

Dar avand in vedere ca si cu ocazia zilei tale mi-ai dat 2 tzepe ( una cu mesajul cu bairamul si cea de-a 2  c anu esti de gasit pe nici unul din telefoane).

Tzeapa de pe 09 iunie va fi a ta deorece acela va fi ultimul lor concert. Poate o sa mai ai sansa sa ii chemi in cadrul unei petreceri private ceea ce iti doresc din suflet si sper  ca atunci sa nu iti uiti vechii prieteni.

Te pup dulce.

Read Full Post »